Prekių katalogas

Pratęsta garantija

  • Pratęsta garantija

    Nerimaujate dėl įsigyjamo daikto ilgaamžiškumo? Pristatome naują paslaugą mūsų parduodamoms prekėms – pratęsta garantija. Kodėl verta rinktis? 


    • Užtikrinta investicijos apsauga;
    • Nemokamas atsarginių dalių keitimas;
    • Nemokamas prekės remontas;
    • Sertifikuotas remontas visoje Lietuvoje;
    • Remonto kokybės kontrolė;
    • Prekių aptarnavimo taisykloje pirmenybė.


    Įprastai gamintojai siūlo 2 metų gamyklinę garantiją. Tačiau statistiškai, dažniausiai pasitaiko gedimų netrukus po gamyklinės garantijos pabaigos. Todėl siūlome įsigyti pratęstos garantijos polisą ir išvengti išlaidų ir rūpesčių ateityje. Šiuo metu mes galime pasiūlyti Jums prasitęsti prekės garantinį terminą iki penkerių metų.

    +1 metai kaina 20% nuo prekės vertės
    +2 metai kaina 25% nuo prekės vertės
    +3 metai kaina 35% nuo prekės vertės


    Jeigu prekė keičiama į geresnę su priemoka, taikomas franšizės mokestis 25 procentai plius PVM nuo naujos prekės vertės. Naujai prekei taikoma gamintojo nurodyta gamyklinė garantija (galima įsigyti pratęstą garantiją papildomai).

     

    Kada netaikomos Pratęstos garantijos paslaugos?


    Garantija nėra taikoma:
    • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
    • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
    • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
    • prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
    • prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
    • kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
    • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
    • jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
    • gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
    • susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.).

    Jeigu susidomėjote pratęstos garantijos paslauga, informuokite apie tai salono vadybininkus įsigydami prekę. Jei pirkimą atliekate eletroninėje parduotuvėje – pratęstos garantijos paslaugai įsigyti, susisiekite elektroniniu paštu matas@rubisolis.lt arba darbo valandomis telefonu +370 685 14 830

  • Prenumeruokite naujienlaiškį

    Prenumeruokite naujienlaiškį

     

    Prenumeruoti